Och ett par bilder till.

Nu blir det många nya inlägg på rad här! Ni hänger väl med? ; ) *scrolla scrolla*
Här kommer några fler bilder, från helgens rep / konserter! Blandade fotografer!


                                     




Här kommer en liten videosnutt också från låten Help! där jag är med och sjunger i en kvartett.
Filmad på fredagens föreställning, av Lexi's mamma Marianne! :D 
  

Postat av: Patrik

Klart jag hänger med :) Massa fina bilder.

Svar: Vad bra! Vad kul! TACK! : D
Ida

2013-04-29 @ 22:28:43
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Det känns så himla skönt att få se dig stråla på scen när man vet att det är tufft för dig just nu med käke och hår och kropp och distansförhållande.. <3

Svar: TACK snälla Sarah!! Ja precis så.. det är det här som gör att man får extra energi (även om det tröttar ut en) så man orkar med allt det där andra! Fast det blir ju lite moment 22, med käken först och främst, den gör ju ont NÄR jag sjunger men jag skulle ändå aldrig vilja sluta. Får hoppas den blir bättre. Började med bettskenan inatt! ♥
Ida

2013-04-30 @ 14:40:12
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0