Scenkläder in the making...

Systuga här hemma! Tills maskinen började bråka och jag tappade bort den enda nålen man kan
sy för hand med? Hmm.... okej jag måste nog ändå tänka på middag. Måste ha matlåda till imorgon 
också. Det är bara lite småpill kvar, hittills har jag sytt in ett långt linne som var alldeles för stort,
och sedan har jag sytt en vit kant plus lite fejk-knappar i den här klänningen! Den har redan knappar
i ryggen men de är små och dessutom svarta, så nu syns de lite bättre... kommer bli skitbra på scenen!
Ni har väl inte missat att vi har Beatles-tema i år, va? : ) 


Smashiiiing! : ) Och så med stövlarna till då, så det blir riktigt 60's/70's! : ) 

                                     
 
Och så var det paljettshortsen som jag fick lägga upp lite för hand nu när jag hittade rätt nål, och så var det
de där jeansen som är hans, som jag kan laga nu när maskinen finns till hands, men måste undertråden
bråka så himla mycket? Nä... det får vänta lite... nu blir det middag. *letar runt i skafferiet/kylen/frysen*

  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0