Under pressure! *dumdumdumdududumdum*

Idag har jag gjort mycket förstår ni! Och så ska jag sammanfatta det megasnabbt (.....) nu eftersom
jag måste gå och lägga mig... ehhh... okej vi börjar med att jag åkte och fick en blodtrycksmanschett
fastsatt på armen imorse kl 10:15. Plus en dosa på magen i en väska. Och en lång tjock sladd.
Inte alls lika smidigt som våra headset vi har på showerna, där har de lite att lära! : ) Headseten brukar
inte heller pipa till två gånger i timmen för att sedan högljutt brumma medan den stryper min vänsterarm.
Men det gör den här prylen. Det är INTE jätteroligt. Ska även sova (!?) med skiten inatt, gissa hur mycket
sömn det kommer bli? I guess NADA. VRRRRRRRRRRRR!!!! *stryp stryp stryp*.

Men jag är ju jättecool. Kolla! Den har fått dansa också. Och störa massor på styrelsemötet. VRRRRRR.

                    "Small adult"... aaaw....

Och så har jag varit med Bea i stallet och gjort stallprylar! OCH RIDIT PÅ EN HÄST! 




 
Kolla! Jag & Rebell! : )  Första gången på en häst!!! Wooaaahh.... grymt..... (högt / snabbt / lite läskigt först ^^)


                        
 
Och liten galen / söt / gosig Fia-hund! 
Phew, och sen Återbruket, och sen Donken, och sen lite powernap, stämrep & dansträning samt styrelsemöte.
Och nu är klockan halv 12 och jag hinner inte äta middag för nu måste jag "sova". Upp imorgon igen och hinna
ner och ta bort den här helvetesapparaten innan det är dags för JOBB! Tjolahopp! Great day! : )
   

Postat av: S.

Kommer du vilja rida igen? :)

Svar: Min rygg tyckte inte det var heltoppen, men jag kan absolut göra om det! Det var en rolig upplevelse, lite läskigt, men varje gång man övervinner någon liten rädsla så känner man sig ju sjukt bra! : D
Ida

2013-04-17 @ 06:57:40
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Petra

Jösses, jag hade verkligen inte sovit med en sån på armen. Hoppas det gick någorlunda bra ändå : )

Svar: Ja GISSA hur det gick lixom...... inte.... bra.....
Ida

2013-04-17 @ 16:25:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0