Att vilja något annat.

Jag skulle vilja åka bort. Alltså riktigt långt bort.
Har velat raka av mig håret igen hela sommaren och åka bort,
och vara "anonym", och kunna gå utan peruk.

Men än så länge har det inte blivit så,
och det är en del som inte blivit som det borde blivit,
men jag håller mig sysselsatt ändå.

Men jag vill fortfarande raka av mig håret.
Jag är inte bra nu, på TTM-fronten.

Och jag vill åka bort.

Och jag vill vara där. Länge.
 
 
 

Med dig.
 
Operation : Må bra. Für alles.
 
 
 

Postat av: Patrik

Ibland behöver man göra en större förändring för att få en ny "knuff" framåt och lite ny inspiration, motivation och få må bra. Hoppas du kommer på något "långt bort" att åka till. Kommer du inte på något bra kan du ju få komma hit en weekend och uppleva lugnet på "landet".

Har själv gjort en större förändring alldeles nyss och det känns riktigt bra.

Svar: Men ville ju inte åka själv. Ville ju åka med HONOM som vi planerat, men nu är det inte VI längre... : (
Ida

2013-08-07 @ 20:41:28
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Trist när planer går i kras... Ibland är det kanske bra att göra planerade saker ihop ändå, fastän det runt omkring inte är som det ska. Men är inte båda med på det så funkar det ju ändå inte.


Svar: Nä.. jag vet inte. Resan VI skulle på var visserligen bara till Danmark men jag hade ju tänkt att jag skulle kunna vara "anonym" där med mitt, då, icke-hår, typ. Det blev ju iaf inte av. Vi har lite andra saker/resor vi planerat också men vet ännu inte om det blir av. Har inte fått svar riktigt. Förväntar mig inget.
Ida

2013-08-09 @ 20:46:12
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0