Downs and ups.

Två nätters mardrömmar, dålig sömn och olustiga känslor som inte försvinner, får inga nya sömntabletter
förrän om en vecka, högt blodtryck och hög puls, allting bara "unts unts unts!" lixom. Oron i kroppen är
total. Inga planer inför de kommande två semesterveckorna. Som Ove sa; "Det var inte såhär det skulle bli.".
Men jag hoppas att det går att ordna så det iaf slipper kännas såhär hela semestern. Slash hela sommaren.
Slash hela året. Slash hela livet. Jag är visserligen hoppfull men ibland känns det onödigt tungt. Så ensamt.

Jag behövde bara få ur mig lite neggoskriv. Det är inte mycket sånt här nu ändå, tycker jag.

Och så kan man kolla på bilder från i lördags och få lite lyckokänslor igen.
Här fick jag nyss en till, från Amelie, på hela fina gänget! ♥ Mer sånt här. Det är fint.
 


 
 
Och idag fyller Eve 28 år, hurra hurra hurraaaa! Tror nog att jag hinner förbi henne på lite kaffe sen! ♥

                                      
 
 
Två snygga bilder tagna av Nicole Lofjorden, lånade från hennes instagram. Kika in hos henne HÄR!  : ) 

 

Postat av: Nicole

Tack! ヅ ♥

2013-08-17 @ 21:56:04
URL: http://kottecentral3n.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0