En jobblördag.

Men ääääär det så jävla svårt? Äääääär det det?

. . . .

Hej på er.
Kom precis ifrån jobbet, det har gått bra idag och vi har sålt massor med gummistövlar & regnjackor.
För det regnade en heeeel deeeel tidigare idag. Bra för försäljningen, också. Inte för att det gynnar mig.
Men ändå. Jaha, mhm, vad ska man hitta på nu då? Jag har redan tråkigt. TV:n brukar inte bjuda på speciellt
mycket, och jag är så trött & lam så jag orkar inte aktivera mig nåt speciellt heller. O, nu ringde jag till Niklas 
istället, ja så kan det gå. Bla bla bla. Kanske ska bada också. Typ så avancerad hade jag tänkt mig kvällen.

Imorgon jobbar jag igen.
Någon som ska göra nåt roligare? Säkert. Tråkigare? Säkert. 
 
Nu ska jag äta en ekologisk banan! Det ni! Eller "bakag" som jag nyss sa till Niklas bara för att jag läste
ordet "ekologisk" samtidigt som jag sa "banan". Hehe. Måste låtit mycket smart.
 

ida3 on Make A Gif
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0