Nowhere left to go.

Wow, jag har ätit middag! Och ska för andra natten i rad sova utan piller, det gäller ju att hushålla med dem nu.
Ikväll blev det sång, det var kul, även fast jag får hoppa lite mellan alt & tenor... sen var det GOTT fika
(tack
 underbara Mia) och sedan styrelsemöte. Kommer inte ihåg hur länge vi satt men det blev ett bra tag.
Jag är trött! Kanske inte somna-trött, men jag har ju lite kvar att läsa i Ikeakatalogen. Och nytvättade sängkläder.
Så det kan nog bli bra ändå. Té! Det ska jag ha. Heja kamomill. 
  
ida1 on Make A Gif
 
AND I'LL TAKE YOU FOR WHO YOU ARE
IF YOU TAKE ME FOR EVERYTHING 

 


. . . .

En timme senare; Obviously still awake! Måhh... och bara för det sjöng Adam nyss "...late at night and I can't sleep...." Bah. 
  

Postat av: Vickan

SÅ. JÄVLA. SNIGG! : )))

Svar: : ) Tack raring!!
Ida

2013-08-23 @ 13:47:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0