Onsdagen = gårdagen.

Bonusinlägg från gårdagen. Mest bilder på väder.
 


Lalala, här sitter jag i en buss och är på väg mot Uppsala. Men vad är det där, kommer det inte lite mörka
moln där borta? Näää, det skulle ju inte regna, det såg jag ju! Iallafall inte i Uppsala. Fast det regnar ju å
andra sidan nästan precis VARJE GÅNG som jag tar på mig de här fuskmockastövlarna, eftersom de inte
gillar vatten ens lite. VARJE GÅNG! Så, här kommer jag, Uppsala, och jag tar eventuellt med mig regn!



                              Hehehe, ser VÄLDIGT LOVANDE UT..... Eller? Eller?!
 

                                               Feck. Som Lilla Al Fadji skulle sagt. 


                                                      Svajigt panoramaförsök.

 
Javisst tog jag med mig regnet till Uppsala. Eller, tandläkaren sa faktiskt att det hade varit lite regn 
tidigare på dagen också så det var kanske inte BARA mitt fel. Men de här skorna vilar det en förbannelse
över, det är jag nästan heeelt säker på. SÅ, på tal om skor, så köpte jag de här SKITSNYGGA höststövlarna
på Skopunkten, som jag spanade in redan i måndags. Namnamnam. 499:-, bye bye all the money.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0