Plan B

→ Lur-dog. ← 
Som jag kanske hade skrivit på Lunarstormtiden. Äh, still works.. ^^
(Åh, säg inte att jag måste förklara det för er? Read it in english. Ju.)


Idag skulle jag varit någon helt annanstans egentligen. Jag hade sett fram emot det så mycket.
Men men. Det ändrades ju för... lite drygt en månad sedan... Istället har jag varit hemma hos Hanna
& familjen, och hjälpt till att måla lite garderobsdörrar, och fikat, ätit, glott på film, och sådär.
Vi var och hälsade på pappa på sjukhuset också, såg till att han fick lite dricka och lite glass... 
 
Vädret har varit toppen. Men det blir fort mörkt, för att inte tala om hur fort det blir kallt.
Burr. Fick låna jacka av Hanna när jag skulle gå hemåt. 

                         
                        
 
Mina fina nya sängkläder, som jag köpte för ett tag sedan! Mmmm. ♥   Ikea förstås!
Nej nu ska jag väl ta och lägga mig, klockan är över halv två. Lalala.
  

Postat av: Mia - kakor, klänningar och svunna tider

Kom så snart du kan! Så kommer jag till dig så snart jag kan! ♥

Svar: <3 lavjo!
Ida

2013-08-25 @ 20:33:55
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0