Skansen!

Steg upp klockan 7:50 idag, och två timmar senare satt jag på tåget mot Stockholm med Eve & Källa.
Destination Skansen! Vädret var toppen! (och här kommer ett jättelångt inlägg!)

                         


Hello buddy!! Så SÖT! Och så nära, så nära, att man nästan hade kunnat råka få med sig en i väskan hem... ^^

                        

Ja JAG vågade iallafall klappa både den här ormen och den här stora spindeln... ^^ ;

 
Världens sötaste!! Kolla sälen som vill ha fisk! "Jag då? Här är jag! Passa mig! Häråt!" ♥


                        
 
                                                    Åh, jag fick också klappa.... : ) 
 


Titta här, en liten ekorre som är sugen på brända mandlar, och en påfågel som knallade bort till popcornståndet!


 
Allsång på G, vi hörde lite soundcheck med Petter när vi var i närheten. Tyvärr skulle vi inte stanna och se,
när bilden togs var det nästan 4 timmar till start och redan massor med folk! (bakom och runt kameran också)
Det tar vi en annan gång, när vi inte varit där hela dagen, och kanske inte med en ettåring som var supertrött! ^^

 
Djurgårdsfärjan tillbaka, vid 16-snåret!
 
                        


                                     Fasen vad det blåste! Hold the baby! Hold the hair! 

                         

Sen ville vi vara lite kulturella bitches och promenerade till slottet, men vi kom inte så långt då det stängde kl 17.

 
Vi avrundade istället med en KUNGLIG middag på Donken. Höhö! 



Japp, och sen promenerade vi till Centralen, missade PRECIS ett tåg och fick vänta en timme på nästa.
Men vi har haft en såååå bra dag så det gjorde inget! Go with the flow! Flow with the go! Och så köpte vi 
juice & kaffe & underhöll Källa som bara DEN hela vägen hem så hon inte skulle bryta ihop. Kanoners!

Tack Hörnqvistarna för en fin dag! ♥
  

Postat av: Patrik

Verkar som ni fick en riktigt bra dag på Skansen, massa djur och fina bilder :) Jag har nog aldrig ens varit på skansen kom jag på....

2013-08-07 @ 08:26:22
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Eve

ASUMMMM!! <3

2013-08-07 @ 20:12:41
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0