Söndagen.

Alltså, nu får ni se til att scrolla ner ordentligt så ni inte missar alla färgglada inlägg här nedanför
med bilder från helgen & underbara Prideparaden! ♥ Det har blivit några inlägg sedan igår!  *upptumme*

Här kommer ett par från gårdagen, då jag först var med lillasyster + kids på stan och åt glass, sedan kom
Annelie, Micke, Lucas & Clara & pappa hem till Hanna och så fikade vi lite. Daniel kom hem också och
hann vara med han också. Sen kom Mia förbi en sväng och vi drack lite mer kaffe. Inga bilder på allt det, men;
 
 
                                                          Viggo & Hanna ♥

På vägen hem mötte jag underbara katten igen, som går omkring här i Romberga utan halsband.
Hon är så himla kärleksfull och gosig! Får man ta hem henne eller? I LOVE HER! Och hon verkar lite
småförtjust i mig med, om jag får gå på magkänsla... : ) 

 
                       
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0