Swing low, sweet cherry, yeah it's awful.

Hur var det nu, man kanske skulle ha sömntablettslås på typ, bloggar & chattar?
Äh. Jag säger ju ALDRIG nåt dumt. Sömntablettsritade, det blev ju inte så tokigt ändå?

Idag har jag jobbat. Det gick bra. Det kändes okej. Jag och kollegan har delat olyckligheter,
och kanske är det bättre än att sitta instängd med olyckligheterna alldeles ensam, hemma. 
Vi jobbar tillsammans imorgon också, och det är slut på den arbetsveckan, vadå mjukstart?
Hahaha. Mycket bra. (För i helgen skulle vi ha åkt på bröllop.....?)
 

I t   w a s   p u n k ,   y e a h   i t   w a s   p e r f e c t ,   n o w   i t ' s   a w f u l .


Vet ni, ikväll börjar en ny säsong av Hollywoodfruar! TJOHOMO! Maria Montazami & Gunilla Persson,
äntligen lite tisdagsaction igen. : ) Hähä. Jag har satt klockan på ringning... Men vad fasen ska jag äta?
Får fortfarande ont i magen och mår illa av i princip allt jag äter, så jag har ju inte dirket ätit MER på
sistone om man säger så. Illa, illa. Men det är ju som resten då, ungefär.

Och hörrni, jag har inte "kommit ur" nånting, jag är väldigt mycket mitt i, känns det som.
Pendlar mellan att försöka att inte låtsas om det, och att bryta ihop på riktigt. Back and forth.
Var stark, var stark, yada yada. Vi får väl se. Just nu vet jag inte vem jag är. Typ.
  




Åh, 2002-2003 spelade jag in den här i studion på estet, jag sjöng, spelade gitarr & bas.
Memories. Och Bea satt bakom rodret i studion. Those days, the best days!
 
 

Postat av: Sanna

Skulle behöva ett sådant lås jag.

Svar: Det hade varit mycket bra ibland.
Ida

2013-08-20 @ 23:24:49
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0