Torka.

Ikväll får vi sjunga igen. Så underbart. Kom igen rösten, we can do this! Right?
Nu tvättar jag, ska sminka mig, sen gärna äta något lunch-middags-kombination:igt, och sen ska
jag promenera ner till lasarettet för att hälsa på pappsen innan det är dags att gå vidare till kören.
Blir kanske stressigt? Får se om jag lyckas organisera skjuts upp i värsta fall... I'm going anyhow!

 
Jag åt ju frukost typ NYSS? Aja... det löser sig. En energybar sen, och lite risifrutti, och jag har väl en Twix
i väskan? Jag överlever alltid.. Efteråt blir det sytrelsemöte, vi kan nog bli sittande rätt länge! But there
is always coffee! : ) 
 
Vet ni vad, förresten? Min tvätt i torktumlaren var TORR vid programmets slut!! För första gången på över
FYRA MÅNADER!!! Hurraaaaaaa! Sen om det var för att jag hade SÅHÄR lite tvätt eller för att de faktiskt
lagat den, det återstår väl att se... håller på att torka sängkläder och handdukar nu, vi får se vid kl 16!


                     Mmmmm, dryyyyy.....

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0