Fastnade här...

Har nyss suttit i ett par timmar typ och läst alla mina blogginlägg från oktober & november 2009. 
Roligt och sorgligt i en salig blandning. ^^Bella var jävligt jobbig då. Med allt sitt kissande.
De flesta tyckte att jag skulle ta bort henne, men det gjorde jag inte. Inte . Inte därför.
Och vi fick nästan 4 fina år till. Min lilla finaste skrutt. SOM jag saknar dig, dessa ensamma kvällar.

( = alla )

Sex and the city-filmen går på 3:an och jag grinar typ hela tiden. Such an emo. 
Har jag ätit middag? Ja just det, det har jag ju. Vad bra. Hehe.

Trött. 
Frusen.
Ville ju bada!
Nu kanske det är lite sent. 
 

Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Detvarjuhöstensomvilärdekännavarandra!

Svar: Inthatcaseiloveitevenmore!!
Ida

2013-12-10 @ 14:42:02
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0