Första advent!

December är här! Fan vad fort det här året har gått. Sommansägervarendaår.
Jag, Elin, Mia, Jenny, Thessan & Ingrid sjöng in första advent på Sparbanken idag! 
Vi fick t.o.m. en scen och mickar, det var mer än vi räknat med! Det gick jättebra 
och var roligt! Yay! : ) Lite korv med bröd på det, inte hann vi träffa tomten,
men vi får nog fler chanser så mycket julsånger som vi ska sjunga i år... ^^

Efteråt gick jag ner till syrrans gårdscafé på lite julmarknad. Blev genast satt i arbete
och sprang ut & in med en massa lussebullsfat! MED NÖJE! Use me while you can, lixom!
Jag blev bjuden på fika och stod och hängde med Linette & Jossan som var så duktiga och 
jobbade. Åsa sprang fram och tillbaka med bakförklädet på, som vanligt. : ) 

                  

Sen fick jag stressa hemåt för att lämna porträttet, de skulle åka förbi Enköping nämligen och
det var ju asbra! Så slapp jag skicka teckningen med posten (vågar inte!) och så slapp Thess 
åka med den på tåget. Suvperduvper. De verkade nöjda! : ) Roligt roligt. Gick så fort hem att
jag blev helt svettig! Inte så konstigt med tanke på att jag hade överdragsbyxor på mig också,
plus att det blåser STORM ute, motvind hela vägen hem, man fick verkligen kämpa sig framåt! 

 
Och nu har jag kvällen fri, minsann! Borde diska, men först ska jag vila.... aaahhh... : ) 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0