Happy new.

So far;
Ätit frukost, druckit snabbkaffe, slagit in ett par i-efterskotts-julklappar till de jag inte träffat ännu,
och tagit en dusch. Klockan är snart 16. Det är mörkt ute. 

Imorgon är det 2014. Det finns något mycket mycket stort att se fram emot detta år, denna vår.
Siktet inställt och fokus på show. Det största och bästa jag får vara med om, det som jag älskar.

Så låt oss inte tänka på det där andra nu.

Ikväll dricker vi upp den där flaskan bubbel, tillsammans.
Jag & Elin & Hanna & Herman. Kidsen är med också men de får nog skåla i något annat... ^^


 


Postat av: Patrik

Hoppas du får en riktigt bra nyårskväll och att ditt nya år blir fullt av positiva överraskningar och händelser.

2013-12-31 @ 17:18:40
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0