Julafton & juldagen.

Ja men just det, jag skulle ju slänga upp bilderna från julafton... Zzz... ^^ Jag har precis ätit middag,
klockan är 00:39 och därmed är annandagen över. Hela den här dagen har blivit kraftigt förskjuten,
eftersom jag & Bea kom hem från efterfest vid klockan 6 imorse. Haha! Så himla otippat, med tanke på
hur jävla TRÖTT jag var igår efter jobbet, jag ville knappt ut överhuvudtaget. Men vi hade förköp till KB
och var bjudna på förfest, så det var bara att pallra sig iväg.. Jag FÖRSÖKTE slingra mig ur efterfesten men
är glad att vi joinade tillslut. Det var kul! Det var jag, Bea, och sex stycken grabbar. Mycket djupsnack
(vi lyssnade & skrattade), och jag fick värja mig lite från ofrivilligt gosande, men det gick bra. Haha! 
På krogen hade vi också himla kul med roligt sällskap och en himla massa ful-dans! : D


Men nu kör vi bilderna i rätt ordning tycker jag! Först ut, julafton, som påbörjades på jobbet 8:50-14:10...

 
Saker som gjorde dagen lite bättre - stora godiskorgen, & de påhälsningar & julklappar som jag fick!
Blev superglad! : ) Även en flaska rosa champagne från chefen som ej är med på bilden. : )



Jobblunchar och fryser som vanligt.


Sen blev det traditionsenligt julströmavbrott i en hel timme. Det var ju... kul.... 
MEN EFTER DET så var det dags att stänga och gå hem, hurraaa, och så blev jag hämtad av lillasyster
i hennes snart-nya-bil, och så åkte vi ner till julfirandet @ Munkan @ Winterlidens Residence.

                          


Bonusbild som Åsa mms:ade till mig:

 
Min grymma julklapp från tomten, som jag så PASSANDE glömde köpa när jag var i Stockholm senast!
                             Världens godaste chailattepulver från Espresso House  ♥
  
                         
 
Utöver chaipulvret kommer här bilder på lite fler fina julklappar som jag fick! : ) 
 
 
Från grabbarna på bilden + Niclas & Kattis  ♥
 
 
Ett jättefint ljusfat från Hanna, som hon redan bestämt att jag ska hänga upp på väggen! MYCKET BRA,
tyckte jag! : ) Fick även de här fina ljuskopparna;

 
Från Elin, Herman, Maja & Molly fick jag de här fina blockljusstakarna:

                       
 
Så fina grejer!  ♥

Mina paket som jag gav bort gick inte i några direkt julfärger, det visade jag ju häromdan.. såhär fina blev de!

                         
                                             Till min dansanta lillasyster, förstås...  ♥


Vidare, här kommer de få bilder jag knäppte igår när det vankades utgång på KB;


       Bild 1: HA HA HA, let's go visit him!  Bild 2: Bea torkar hela toalettgolvet med en bit papper. 
 
                                     
Och jag kör med mitt sedvanliga sugrörsheadset - som faktiskt satt kvar hela kvällen genom allt vilt dansande -
och på bilden syns även kvällens tråkiga skämt; "Visapattarna". HEHE. Höhö. Ja.
  
Oj, hoppsan, glömde posta. Klockan är nu 01:53. SKA SOVA! Tröttis! Var uppe och tvättade vid 12 men gick
och lade mig igen mellan maskinerna, och så tre uppstigningar senare hade jag tagit hand om tvätten och gick
upp PÅ RIKTIGT, då var klockan 15:30. Haha. Så lam dag. Men gårdagen var värd det. Godnatt! : ) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0