JUVL.

Ellen: "Justin Bieber is here!"
Publiken: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
               AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!"
 

Aaw. Gulle. I know.

/  Hansonfan 1997


Idag är det dan före dan och vi ska ut och sjunga årets sista julkörer i Vällingby City.
Jag borde få fart på mig själv istället för att stå här. Sminka lite och klä på mig, vad det nu ska bli,
och tralla lite till Spotify för att inte totalchocka stämbanden sen på plats. De är ju så osams med
mig redan som det äääär! 

Jag är så stressad. God Jul, here comes all the trouble, again! 
Jag hatar julen. There, I said it. Bara en massa ångest.

 

Alltså, jag är lite glad också. Shut up.
  
 
( = igår kväll / inatt) 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0