Lite "såhär har vi det", och "det här vill jag ha".

Så jävla söta stövlar. Från Light in the box. I waaant theeem.... 

 

Helt rätt siluett! Jag gillar ju såntdär... barnsligt, lixom. En "dockig" siluett. Eller vad man nu ska säga.
Lite som de där barnprogrammen/filmerna jag såg som liten. Lite manga-stuket. Candy Candy och sådär.
Jag gillar kjolar/klänningar, det vippiga, barnsliga, luvor, öron, NI VET, och samtidigt det lite rockiga, och där
nånstans i den blandningen finns jag med en massa hår och lösögonfransar. Vill jag finnas. 


 
Den där till vänster beställde jag (fast via Philip) för ett par veckor sedan, och den är i Stockholm!! Iiiih!
Vill ha den nuuuuu! : ) (bilder: google) 

 
Såhär ser jag ut när jag ska ut, ungefär. Det här var i November. Det var kallare då än vad det är nu. Skorna! ♥
Det är julafton om 27 timmar (okejnufickjagångestigen) och det är typ fem plusgrader ute. Vilken julstämning!

 
Fotat på lunchen idag genom fönstret, på jobbet. Verkligen vinterväder.. eller är det mars ute? Vi kanske
hoppade över ett par månader? Sjukt opepp-väder. Storm var det, dessutom. Som ni ser på flaggorna.
 
*snabbt ämnesbyte & bakåthopp*

...och den här vill jag ha också, kolla vad fiiiiin....

   (också från Light in the box) 
 
...OCH DEN HÄÄÄÄÄR....

 
 
Åhhh, nu får jag sluta.....

: ) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0