Missing.

No, I got nothing, jag känner mig bara så ledsen.

Hoppas jag kan somna inatt. Jag sov länge idag och dessutom sov jag på soffan i ett par
timmar på eftermiddagen/kvällen.. Obviously I needed it. Är fortfarande trött. 

Jag ska jobba imorgon. Jag som alltid är ledig på måndagar i vanliga fall! 
Men jag bytte arbetspass redan i augusti, för jag vägrade jobba både julafton & juldan
+ nyårsafton & nyårsdan. HELL NO utan OB säger jag... Så, det blir imorgon och på torsdag
istället. På nyårsafton, dvs om lite drygt ett dygn, vet jag inte ens vad jag ska göra. 
Den som skulle kolla upp vad vi kan hitta på, ville inte göra det igår, utan idag, men jag
har inte hört något idag heller och jag vill inte tjata. 

I just feel sad. Har gråtit lite till TV också. Så känslig. 
Fast man kanske ska vara glad att ett av de värsta åren snart är över.
 
Nu tar jag min tablett, please please work with me.

 
 
 

Tittar på lite bilder och saknar håret & lockarna.

 
// bilder - 29:e rocktober //

Men det är lixom det DÄR som jag måste låta VÄXA UT IGEN, sen kommer det tjocka lockiga håret igen!!
Kom igen kom igen kom igeeeeeeen!
 

Postat av: Lilly

Känner åter igen mig i din text. <3

Alltså lockigt hår är så jävla hett. Funderar på att också skaffa det när mitt hår börjar bli långt igen. :D

2013-12-31 @ 16:16:46
URL: http://www.nattstad.se/blickafram%C3%A5t

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0