Mjau, god jul!

Hoppas ni alla haft en riktigt GOVD JUVL. 
Det har jag. Okej, första halva dagen av dagen som tillbringades på JOBBET, 
kunde ju ha varit roligare, helst någon annanstans. MEN. Jag fick påhälsningar
och julklappar redan där, så det gjorde ju dagen betydligt bättre! ♥

Nu är jag iallafall hemkommen och lite bortkommen, imorgon är det jobb igen
så det blir sängdyk alldeles på direkten! Får lägga upp bilder en annan dag,
säkert inte imorgon heller eftersom schemat är fullspäckat redan. Men sen!
En annan dag = annandagen. Fint! Det bestämmer vi.

Dagens jul-Ida;

 

En riktig lussekatt! HÄHÄ.
  

Postat av: Lelou

Woah, what a sexy kitten ;-P Love the dress!

Merry Christmas to you, Ida :-))) ♥

Svar: Thank you!! (dress and sequin ears = h&m of course ^^ )Merry Xmas to you too! : )
Ida

2013-12-25 @ 10:25:50
Postat av: johanna

God Jul Ida, hoppas du fick lite julstämning och en mysig julhelg trots jobb! :)
kram!

Svar: Tack detsamma kära du! :D (fast jag hoppas att du var ledig) ; )
Ida

2013-12-25 @ 11:42:04
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0