På bortaplan.

Var i Stockholm igår. Eller, från i söndags kväll faktiskt. Hann titta på åtminstone HALVA Despicable Me 2
med Niklas. Igår var vi på stan och kikade förbi Perukshopen, men all den ordinarie personalen var på semester
och de kunde inte hitta min remiss osv.. så det blev inget gjort där. Synd! Glömde köpa hårspray mitt i allt!
Men kom iallafall hem med bästa franslimmet från Make Up Store, lite klistermärken, och snacks.. ^^

 
Lite gott från Hötorgshallen, rostad jumbomajs & kokoshasselnötter. NOMNOM. 

 
Sånt här får man alltid användning för. Nångång. 
 

När jag var på hemmaplan igen, så tog jag fram det här gamla håret, målade läpparna röda, och var snygg
helt i min ensamhet. Och så kollade jag på Pirates, och lagade asmycket köttfärssås. AWESOME.
 
                         
                         
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0