Pappa 83 år!

Såååådärja. Hemma i lugnet och roet igen. Vi kalasade för pappa som fyller 83 år idag, på hans boende!
Vi lånade caféet som ändå var stängt, eftersom vi är så många, vi hade inte fått plats uppe i eras kök 
(och dessutom hade vi kanske skrämt bort/ihjäl de övriga boende). Det var pappa, jag, Annelie, Micke, Lucas,
Clara, Hanna, Daniel, Leo, Viggo, Åsa, Håkan, Hugo, Jesper, Elin, Herman, Maja & Molly. Ja ni hör ju själva.
Bara några utav de allra närmaste, dessutom. Phew. Vi fikade och barnen lekte, Elin & jag sjöng och Herman
spelade piano, det blev lite spontankonsert sådär. Uppskattat, verkade det som. ^^

  
Tack familjen för idag! ♥

Sen drog jag en sväng på ÖB + Ica Maxi och så fick jag nån form av jag-vill-fan-inte-vara-bland-folk-nu-attack,
började svettas och halvt tappa synen som vanligt... inte så trevligt. Men nu är jag iallafall hemma. Hunger slog
nyss till som en käftsmäll också, så jag ska käka sen. Ska bara prata i telefon lite först. Snälla, låt inte det också
bli jobbigt bara. Vill ha lugn & ro, var det ju... 
 

A n d a s . 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0