Pyjamasångesten.

Klockan är 14:12. Jag gick upp för lite drygt en timme sedan. 
Jag satte på tevatten för hundra år sedan som hunnit glömmas bort och kallna,
så jag ska prova igen tänkte jag. Mjölken ska micras & skummas och chailatte
ska blandas. OMNOMNOM. Jag fryser! Jag är rastlös! Jag är trött & seg!
Jag har ångest! Jag är ledsen! Jag ska iväg ikväll och får säkert en mysig kväll,
iallafall. Imorgon fyller pappa 83 år och jag ska fråga boendet om vi får låna
deras café och kalasa lite där. Nu har jag ångest för det också. 
Jag tycker inte om att "fråga om saker", att höra av mig till folk jag inte känner.
Jag kommer ju aldrig härifrån, jag vet det. 

DO IT. 
 


Sjukt ont i ryggen har jag också, tänkte bara inflika det så är gnället komplett.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0