Så jävla slut i huvudet? Put a hat on it.

Men, på riktigt nu, Ida! Det skrämmer mig att jag för 5:E MÅNADEN I RAD glömmer att betala mina räkningar!
Och så kommer jag på det nu, alldeles försent, den 3:e, ungefär samma varje månad. Geeez... where's my head?
Allt ställdes upp&ner där i slutet av juli, och sedan dess verkar jag inte fungera som jag ska. Skitdrygt.
Minnessvårigheter deluxe....

Har haft en bra dag på jobbet med bästa Miriam, som alltid bjuder på massa gott fika, HON GÖDER MIG!
Hahaha! Och kolla vad fint hon julpyntat bland ryggsäckarna! SMASHING, I'd say.

 
Och jag slog på stort och köpte en ny söt mössa med tillhörande vantar för bara 20:- vardera. Wohey! 
Ibland är mitt jobb jäääävligt bra alltså... ; ) 

 
Jahapp, nu har jag iallafall betalat räkningarna, ALDRIG ROLIGT, speciellt inte när man ska betala 519:- till
Radiotjänst också, TV-avgiften lixom... Men den blir ju så dyr eftersom det bara är jag, och typ 3 till i hela 
Sverige som betalar den. Ungefär. VI DRAR HELA LASSET. 

Idag kl 21 börjar en ny serie på 5:an. "Mom". Jag tänkte kolla på den. Om jag kommer ihåg.
  

Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Jag betalar, jag betalar! DESSUTOM så tycker jag att den borde vara inbakad i skatten på nåt vis = man märker den inte på samma sätt och alla ska vara med och hjälpa till.

Sketaviktigt med public service JU! Heja! ♥

Svar: Då är det du, jag och kanske två till då? HEJA OSS! ;)
Pusselipuss!
Ida

2013-12-05 @ 23:26:47
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0