Terminsavslutning 1.

Men oj, värsta busy jag varit de senaste dagarna! TYDLIGEN!! Har visserligen inte gjort SÅ mycket,
i måndags sov jag väl halva dagen som vanligt när jag är ledig, sen var jag, Herman & Marcus i studion
och spelade in lite backtrackskörer på ytterligare en låt inför våren. Sen åkte vi upp till Västerledskyrkan
för att rodda inför julkonserten men där var det ganska bra iordningsställt redan! Så vi slapp flytta stolar..
Igår var det tisdag och då började vi med klädmöte inför showen, AAAWESOOOOME, och sen fick jag 
skjuts till jobbet. Jobbade i TVÅ effektiva timmar (hade lite plustimmar att ta ut...) och sedan hem för
lunch, piff, pepp och uppsjungning. Typ. Var inte alls på julkonsertshumör. Men sedan framförde vi en
utsåld föreställning och det gick bra, Åsa var där och sålde fika också och det var mysmys! Efteråt körde
vi ett sedvanligt Donkenbesök vid långbordet. Och idaaag är det onsdag och jag jobbade 11-19. Har så
jävla ont i axlarna!! Usch usch usch, det blir värre för varje dag. För att göra det än lite värre, så hade vi 
terminsavslutning med Street Feet ikväll. Det var jättekul och vi körde igenom alla koreografier vi hittills
lärt oss under terminen! Haha, mitt minne var bättre än väntat och det blev visst en hel del solodans... ^^
Jag kanske inte ska vara så hård emot mig själv för att jag glömt ett par takter här & var på två av låtarna.
Det gick ju strålande ändå. Efteråt blev vi bjudna på julfika och kramades, och jag VET ju fortfarande inte
hur jag ska göra under vårterminen. Har varit så himla lycklig av att få dansa såhär mycket igen. Trots att
det varit lite jobbigt för ryggen. Men det är ju världens bästa grej. Att dansa.

Att INTE börja igen i januari skulle kännas väldigt ledsamt... Men jag vet att det kommer bli så jävla mycket
med showgruppen, att jag inte kommer få plats med allt i huvudet sen. Mars, april och början på maj är helt
fullsmockade redan. Kanske kan jag börja, och se hur länge jag orkar. Jag får tänka över det här i några veckor.
Showen kommer ju lixom först, såklart. 



           
 

Postat av: Mejlin

wow, vilka fina skooor! :)

Svar: I KNOOOOW!! Tyvärr för stora!! <3 Fick ärva dem av en kompis. LOVE THEM! Hade liknande förut men är på jakt efter nya.. i rätt size.. : D
Ida

2013-12-12 @ 00:06:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0