A ♥

Och jag har diskat förstår ni! Ville bara säga det!
Jag visste ju lixom inte om jag trodde på det själv ens, när jag skrev det i förra inlägget.
Men jodå. Först till Django-soundtracket, sen lite låtar som vi ska ha på konserten i vår,
men sen blev internet fucking stupid så det blev musiklöst. Och då slutade jag diska.

Hepp.

Idag fyller syster Annelie år förresten!! Hurraaaa! ♥ Äldst och klokast, eller nåt sånt. 
Och det är faktiskt sant! Love love love you! 



Och jaaaag... har inte ätit middag äään.... och jag vet inte om jag tänker göra det heller.
Är inte så hungrig. Och sen är min mage jättestor ändå och då blir jag lite less.
Men men. Kanske lite té. Kanske en macka. Kanskeingetvembryrsig. 

Imorgon är det torsdag och jag har planerat att träffa syster Elin (som jag klänger på på bilden,
you know) och gå på stan lite. På kvällen är det sång! Hemska underbara sång! Min röst är
så jävla mongo, kan vi inte bara dansa och sjunga hårdrock istället? Please?

: ) 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0