Beatles

Nu är det out in the open! 60 dagar kvar till vårshowen! ...eller, KONSERTEN, ska vi väl kanske säga, det blir
inte lika showigt som våren 2012. Kom och titta och lyssna på oss! BILJETTSLÄPP LÖRDAGEN DEN 2:a MARS!



Klicka på bilden för att komma direkt till vår hemsida! 
 

Postat av: Mia

Åh, älskade Beatles! ♥

Svar: Jag har en helt ny relation till dem redan nu! ♥ Åh!
Ida

2013-02-25 @ 00:27:08
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Eve

Varför vet inte jag hur man lägger upp länken sådär coolt?! So pleeease please Help Me, Help ME, Help MEEE!!! ;)

Svar: Men gumman!! Haha. I det här fallet har jag gjort en skärmdump från hemsidan! Alltså print sceen. Sen klistrar du in på ett nytt dokument i PS, eller nåt annat bildbehandlingprogram. Det går säkert i Paint också. Klipp ut det väsentliga och spara det som en JPG-fil! (obs!) Sen när du lagt in den i bloggen, som en vanlig bild, så markerar du den, och väljer den där lilla kedjelänken som finns i bloggmenyn. Där skriver du in var du vill att man ska hamna om man klickar på bilden. I det här fallet gärna på vår hemsida. Skriv in adressen och välj "öppna i nytt fönster" (så de inte hoppar ur din blogg, där man vill man ju att folk ska stanna när de kollat klart!) - and tadaaa! Klart och färdigt! : D
Ida

2013-02-25 @ 08:59:26
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Ems

ÅH fyfan vad kul!!!!! :D Jag ÄLSKAR Beatles! Så jävla härliga glada låtar :D

Svar: Har redan en helt ny relation till dem! : )
Ida

2013-02-25 @ 19:10:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0