Bellentines Day.

Godmorgon! Sisådär klockan 13. Hehe. JAG ÄR LEDIG!
Men jag har varit vaken i en timme ungefär. Låg och snoozade i sängen med Bella på armen
tills vi vaknade av ett ryck då det ringde på dörren! Ignorerade det först (jag väntade ju inget besök)
men sen när det ringde på igen så förstod jag ju att det måste vara någon jag känner. 
Gick upp, såg ut som en clown som vanligt i mitt lockiga hår (duschade innan jag lade mig inatt...),
drog på en morgonrock'n'roll, kände mig hysteriskt snygg och öppnade för syster Annelie & Micke.
De hade varit hos pappa så de svängde förbi så Micke kunde kolla på datorn. Som INTE visar tecken
på några fel. Måh! Den ÄR ju helt mongo. Iallafall när jag hänger vid den om kvällarna... 

Men det var ju ändå skönt att höra.

Nu är det dags för frukost, ska mixa en smoothie (vaniljyoghurt, banan, en massa bär & mango),
rosta bröd, sätta på tv:n... ahhh... underbara lediga dag! Sen ikväll är det kort showträning och sedan
årsmöte. What about that Valentines Day? Får inte träffa min älskling, men en massa andra älsklingar,
så det är ju inte helt dumt ändå.... ♥ (Får man äta kladdkaka till frukost förresten?) 

Oh, nu får jag visst ladda in bilder och sådär igen. No more felsäkert läge. 

                         
 

Postat av: Patrik

Bellentins day verkar bra mycket bättre än den där trista Vallentin.. :)

Klart man får äta kladdkaka till frukost, jag skulle kunna äta en till middag känner jag. Undrar om jag har smör så det räcker att göra en...

Endera går tiden fort, eller så har ni årsmöte ofta?

Svar: Nejdå, årsmöte har vi varje februari, men styrelsemöten har vi desto oftare : ) Senast hade vi styrelsemöte INFÖR årsmöte, det skrev jag nog om förra veckan ^^

....eller det kanske jag inte alls skrev om, ser jag nu, men hursomhelst har vi styrelsemöten oftare iaf. Såklart! : P
Ida

2013-02-14 @ 14:19:41
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: MADDISENJ

så himla söt katt

Svar: Tack! Ja hon är underbar ♥
Ida

2013-02-14 @ 16:08:15
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Angelique {kinkykitten}

Kladdkaka får man äta 24/7 om man vill ;)

Svar: Men jag tycker alltid smeten är godast! Fan! Man borde inte göra kaka av det utan bara äta direkt. HAHA.
Ida

2013-02-14 @ 16:40:28
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0