Bråkig kropp.

My head says: headache! Att göra: dricka vatten & ta en alvedon? Mjodå. Skaaa.

Såg snygga Andrea på scenen med Sean Banan i år igen, tjoho! Blev avundsjuk 
på stora snygga huvudbonaden i fjäder... omnomnom. Efter det, QX Gaygala. Även där
ett bekant ansikte, nämligen Anders som har bästa platsen mitt på scenen, i bandet!
Annars är det ju alltid trevligt att titta på Gardell...

Jag har ätit middag och JAG GICK INTE PÅ FEST. Bäst så, antagligen. Även om det bara
skulle blivit ett rätt lugnt besök. Jag behöver vila. Och spara all energi till jobbet.... great... 

Känner mig så otroligt lam! Måste dra upp humöret och egot med lite snygga bilder.

                                     
 
Lite mer pepp. 
Men magen är bråkig.
  

Postat av: Malin Aurora

Herregud vad du är snygg!

Svar: TACK!! ♥
Ida

2013-02-13 @ 20:08:18
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0