Dagbarn.

*gräver i arkivet* 
*nej jag menar i det där stökiga skåpet*

Hittade den här fina bilden från... ehhm... nittonhundraåttio/nittionånting på mig, lillasyster,
mamma som var dagmamma, och några av våra dagbarn! Angelica som sitter bredvid mig
pratar jag fortfarande med på Facebook och hon var så glad att se bilden igen! Martin som sitter
längst ut till vänster i bild var jag så kär i när jag var liten. Det var lixom han & jag! Min första kärlek!
Sprang på honom förra året i Stockholm, tillsammans med hans storasyster Malin, vilken grej!
Oh, anyhow, här är bilden! 


Spana in kidsen lixom i matchande kläder! Hihihi. Å jag ba, *pose pose, luta mig närmre Angelica (alternativt:
bort från lillasyster), och ba MYCKET NOGGRANT placerade händer i knät, perfektion!* .... ^^

Åh, fina mamma... vad vi saknar dig... Men jag har blivit rätt lik dig iaf, och vi passar fint i lugg båda två.....! ♥ : ) 

                                  
 
 

Postat av: Patrik

Kul med gamla bilder :) Fick några gamla foton på mejlen igår, från min moster.

Svar: Åh, roligt! Något du "vågar" visa upp? ; )
Ida

2013-02-10 @ 22:20:18
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Inte så stort bloggvärde på just dom bilderna, den bildskatten finns hos mina föräldrar. Rotade bland mina bilder och hittade en annan sida av mig, finns på bloggen nu.

2013-02-10 @ 23:01:49
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Ni är otroligt lika! Trodde det var du först om inte bilden sett så 80-talig ut :P

Svar: Haha! Min snygga mommy... hon är väl typ 40 på den bilden gissar jag? Så jag borde inte ha nåt att oroa mig för... hehehe... : P
Ida

2013-02-11 @ 08:24:02
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Hörni!

Vad mysigt med gamla foton! Jag jobbade också som dagbarnvårdare när mina tre barn var små. Härliga tider det var. :)

Svar: Ja, gud så lyxigt det känns (mest nu i efterhand såklart) att få vara hemma med mamma så länge som möjligt! Att inte behöva gå på dagis och sådär. Mamma gick bort i cancer när jag var 12 och lillasyster 10, så det är ännu mer värt på det sättet.... ♥
Sen var det ju alltid roligt att ha dagbarn-träffar i lekparker och i gympasalen och allt vad vi hade för oss! Och fikastunder och allt. Memories!
Ida

2013-02-11 @ 20:48:42
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Hörni!

Sv: Vad sorgligt med din mamma.. men så fint att ni fick vara tillsammans på dagarna, och ännu finare att du verkligen uppskattar det nu.
Ja, vi hade också något på gång nästan varje dag med barnen. Mulle, knytte, gympa, trafikskola och annat kul. :)

Svar: Om jag får barn skulle jag absolut kunna tänka mig att "sätta dem" hos dagmamma. Min killes mamma var också dagmamma förut så vi båda fattar grejen... : ) Hihi. Kram!
Ida

2013-02-11 @ 20:57:35
URL: http://horni.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0