Money sucks.

Howdy! (....kollar på BBT, det kom automatiskt när jag såg Howards cowboyoutfit.....)

Har jobbat idag, låååång dag med lite kunder. TRÅK! Sen gick jag och handlade och blev
lite suvr när jag kollade saldot på banken. 135 spänn att leva på tills nästa utbetalning!
Typ tisdag? Jääävligt snål helg... uäh. Men men. 

Klockan är 20. Ska laga mat. MÅSTE DISKA. Nu har jag skjutit upp det länge nog.
Men allra mest känner jag för att sova... Jag är så trött! Men imorgon är jag ledig,
ja, jag har faktiskt lååånghelg! Jobbar inte förrän på tisdag! SÅ SKÖNT! Men har inte
råd att åka och hänga hos min kille så det suger ju typ bigtime. Att inte kunna träffa
sin pojkvän fast man är ledig 5 dar i sträck, p.g.a jävla PENGAR, är så jävla sorgligt. 

Whine whine. 
Nu ska jag nog lägga mig i soffan lite.


Eftersom datorn är mongo och jag inte får ladda in nya bilder från telefonen så kan ni få
nåt gammalt istället. JÄTTE-RANDOM! Det ser så himla tråkigt ut med bara text.
 

Blandat från olika månader och olika år. Ja så går det när man har över 32.000 osorterade foton i samma mapp... 
 

Postat av: Patrik

Jag hittade ingen sugande apa... sen insåg jag att jag läst fel, det stod inte Monkey Sucks...

Trist att inte ha råd att göra som man vill när man är ledig.

Svar: Haha! ^^
Ja... morr.
Ida

2013-02-13 @ 20:42:08
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Dina 32000 bilder, dom har väl sitt originalnamn och ursprungsdatum kvar? Tänkte att då kanske du borde ha en mac på din önskelista... Importerar man bilderna till iPhoto så delas allt upp automatiskt i händelser som passar ihop med när bilderna är tagna + aniktsigenkänning så det är lätt att leta på rätt bilder....

Svar: Nääääej du, de har INGET kvar! Jo, bilden... alla heter "sector och sen siffror. Om man trycker "egenskaper" för att se bildinfo så står det att alla bilder är tagna 1/1-2000. Då hade jag inte börjat fota än, om man säger så.....
Så.... nä....

Men jag skulle vilja ha en mac ändå. Som studiodator ^^
Ida

2013-02-13 @ 20:51:12
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Synd... då blir det nog bara en enda stor händelse i iPhoto också.

Som studiodator är mac riktigt bra.. hade min lite som det innan hårddisken blev full...

Svar: I know. Det är så DUMT, men fortfarande glad att de lyckades räddas iaf, så ska egentligen absolut inte klaga. Inte så jättemycket iallafall.... ^^
Får göra sorteringsjobbet själv. Lär ju ha rätt mycket fritid i helgen, så... hahaha.
Ida

2013-02-13 @ 20:58:33
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Eve

Alltså jag är ju inte kanske riktigt lika rolig som Nickepickepö, men jag tycker att vi kan leka nån av de här lediga dagarna :)

Svar: Självklart!! Enda inbokade är tvättid på fredag typ kl 12 (tror jag,.. måste kolla det) och sen Elin-kalas på lördag. Så det är klart vi hinner det : )
Ida

2013-02-13 @ 21:06:21
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: ebba

sv: tyvärr tror jag inte att det blir fint i mitt rum då det är jätte högt i tak och det är som bruna parsijener och jag tycker inte det passar med gardiner över det då de liksom hänger utanför fönstret :)

Svar: Aha! Men det lät ju också fint! Högt i tak är ju awesome. : )
Ida

2013-02-13 @ 21:30:28
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0