Några år senare, lixom...

Ser ett uppsving på min besökslogg! Trevligt! Vet ej varför, men keep 'em coming!! 
Hähä. Jag har ätit jättegod mat (jag orkade gå ut is snöstormen och handla, yay!) och sen fick
jag värsta matkoman. O-uff. Romantisk komedi på tv, jag kollar med ungefär 15% engagemang.
Not so much, med andra ord. Står mest och kollar på gamla bilder på bilddagboken (nu dayviews).

Hittade en bild där jag klagade på käken, fan vad den bekymrat mig länge nu.
Sen såg jag att det var exakt IDAG, för sex år sedan! Alltså 8:e februari 2007.
Hurraaa, anniversary! Ehh... 



Bildtext: "Min käke gör ont och jag kan inte tugga eller gapa ordentligt."

Tänk om jag vetat hur mycket problem den skulle ge mig senare!!! Då hade jag kanske varit extra
angelägen att be om sjukt mycket hjälp redan då... uäh. *gnälla* Om sex dagar har jag gått med låsningen
i fem månader. Det har ju gått långsamt framåt hela tiden men på sistone har det gått bakåt eller stått still.
Sånt gör mig sjukt frustrerad och jag tappar lätt hoppet och sådär. Men jag får kämpa vidare.

Mest ledsen blir jag att det påverkar min sång så mycket. Ja, jag har gnällt om det också, säkert tusen gånger.
Nu är vi inne i vårens projekt och jag kan inte FATTA att senaste showen jag hade min vanliga röst på, var 2009.
4 år sedan snart. Klart man blir ledsen.... 

Nu ska jag glo lite mer på den här filmen, samtidigt som jag duschar och går och lägger mig.
Eeeexakt. Puss & godnatt! 
 
 

Postat av: Patrik

Oj, sex år med kass käke är lång tid. Gissar att den inte är så lättlagad då, men får ändå hoppas att det ordnar sig ganska snabbt så du kommer i form med tuggande, sjungande och röst igen.

Rätt praktisk talang att kunna kolla på film samtidigt som man duschar och går och lägger sig :)

Svar: ...den var ju alltså kass innan det också, minns att jag var hos käkkirurgen år 2006 då den gjorde massa ont... har knakat mycket i den ända sedan jag var liten. Men tack. Det hoppas jag med. But I'm terrified..

Ja... det där med filmen... vad handlade den om? HAHA. Gick SÅDÄR.
Ida

2013-02-09 @ 00:22:41
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0