Shubadubaduu...

Och röööösten ääääär så jäääävla dryyyyyg.... ♪ ♫
Men det är kul ändå. Och man vill nästan aldrig gå hem.
Jag vill dansa mera!! Nästa helg, nästa helg... då kör vi heldag med dans. Mmm! ♥

Drog en liten shoppingrunda med Elin (HON shoppade, inte jag!), och sen tog vi en sen lunch
på Wendy's, hon åt sallad och jag åt focaccia ( <--- obs: såhär stavas det, lär er det nu!!!)
med lax & philadelphia, omnomnomnom... och sallad till, och vitlökssås. Magen blev INTE
jätteupprörd, så jag är glaaaad! Inte än, iallafall. Nu blir det sen middag också. Med lite porr
i bakgrunden som varje torsdagskväll. Fråga Olle-dokumentär med andra ord.... ^^

                        
                                              (stal ett foto från Elins facebook ^^) 


 
Åhneeeej, ett diskberg som tagit över köket, åhneeeeej! Och potatisskal i diskhon, åhneeeej!

 
*diskar vidare och kokar potatis*
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0