About Bella.

Hej Sofia som inte har någon blogg! (?) : )  Jag skrev svar på kommentaren du skickade för
ungefär en månad sen, om Bella! Men du missade kanske det, så jag kan ju skriva det här också,
det kanske är fler som undrar? Frågan var alltså hur Bella kom in i mitt liv, och att jag skulle
berätta allt om denna "lilla superstjärna"..... ^^ Det här var mitt svar;

Undrar lite om du menar det där eller om du är sarkastisk som fan? HAHA!
Det tenderar ju att bli rätt mycket Bella här, lixom.... hihihi... ^_^ Vi hämtade Bella
som liiiiten liten kattunge hösten 1998, hon är född den 1:a augusti och är därmed
14 år gammal. När jag flyttade hemifrån 2002 (när jag var 17) så var jag SUPERLEDSEN
att behöva flytta ifrån henne. Bella bodde kvar hos pappa. När pappa blev äldre och sämre
och flyttade in på äldreboende så skulle Bella kanske avlivas. Jag sa STOPP!! och tog
henne hem till mig istället. Så nu har hon bott hos mig sedan luciadagen 2007. ♥
Så vi har precis påbörjat vårt sjätte år ihop, min lilla kompanjon och jag!

And that's it. Eller, alltså, klart det finns en massa saker att berätta om henne och sådär,
men det tycker jag nog att jag är rätt bra på i inläggen som det är... är rätt bra på att visa
upp henne, och hon är ju så slampig och ställer gärna upp på snygga kort också! Det vet ni ju! ^^

Klockan är strax efter 23, jag har badat (och blivit rastlös, fått hjärtklappning och syrebrist som jag
alltid får när jag badar, väldigt avslappnande) och kollat en bit från Idrottsgalan på SVT Play.
Min fina kompis Cia var med och körade bakom Sarah Dawn Finer, och jag tror minsann att jag
såg henne där på slutet! Hon borde fått synas mer... : P


Weeeell... om man skulle ta och lägga sig istället då. Fortfarande väldigt uttråkad.
Jobb imorgon. Ser inte fram emot det ett DUGG! Hahaha... fan. Två dar till, kör på!
Sen min helg... ^^ 


Postat av: Sofia

Haha vad dum jag känner mig som inte gick tillbaks och kollade på min gamla kommentar... Derp! :P

Men tack så mycket för svaret :D

Jag har en blogg som jag dock håller rätt så privat, vill du läsa den så säg till, men jag skriver inte om särskilt intressanta grejer :P
Sen kan det kanske vara intressant att veta att vi faktiskt har pratat liiiiiiiiite lite förr i tiden på gamla Bilddagboken! Jag följde dig där och du kommenterade på någon av mina bilder någon gång. Tror dock inte du skulle komma ihåg mig om du såg en bild på mig, men aja... Stalker alert, jag har följt dig i några år nu haha ;)

Svar: Vad roligt!! : ) Man får följa mig i hur många år man vill! Jag älskar små stalkers. Jag har nog bara snälla sådana.. : )

Nej det kanske inte var så lätt att veta, men lämnar man ingen bloggadress att svara på så blir det så... hehe.. men nu har jag svarat jätteoffentligt så nu vet ALLA! : D Det var säkert fler som ville veta ändå! Asbra! : ) Har du kvar din användare på bilddagboken då? Jag har faktiskt farligt bra minne! Barasåruvet!

: P
Ida

2013-01-16 @ 23:50:49
Postat av: Sofia

Jajemensan det har jag faktiskt! Sooz heter jag där :D

Skickar med en länk till bloggen, så kan du väl ta en titt ifall du har lust :)

Haha du verkar ha en hel del stalkers! Fast det är inte så konstigt, du var ändå rätt så poppis på Lunarstorm och även efter det, så det finns nog väldigt många där ute som känner till dig!

Svar: Känner ju igen dig redan på namnet, så det så! ; ) Ska absolut kika in i din blogg!
Ida

2013-01-17 @ 23:33:51
URL: http://SofiaValeria.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0