Decemberbilderna som föll bort...

Jag laddade nyss upp film med bildspel från 2012 här i inlägget nedanför! Så ni inte missar det!
För här kommer en del bilder som jag inte haft möjlighet att ladda upp tidigare, you know, p.g.a
bråkig dator och sen INGEN dator... lite decemberbilder från typ den 20:e och framåt, alltså!



Snygga strumpbyxor och en snygg fejk-frilla! Uppsatt på sidan och baktill och sen fritt fall ala vänster... ^^
(TÄNK om jag kunde vara så duktig att jag kan spara ut jämnt, och klippa en cool frilla och gå UTAN peruk
någon gång under detta år! Det hade ju varit fantastiskt!! Jag vill vill vill!!) Fast såhär självlockigt är mitt hår...:

                                     

                                                           Härliga skruvar, huh? 

                         

Ritar hemma hos Leo & Viggo... ångrade mig en bit in i teckningen, att jag tackat ja till Leo's "Kan du rita av
min robot?"
- men det var bara att fortsätta. Haha! Pilligt.... : ) Han färglade den sen. Och satte upp på väggen!


Bella loves juletider. Hon är bästa paketinslagarkompisen! (tejp-/snöre-ätare...)

 
                             Jag firade jul i Stockholm i år och det var underbart... ♥


                                                  Paketinslagning och sånginspelning... ^^


                                                         Snöigt ute. Rita lite, inne.

 
                                                         Inventering på jobbet..... 


Lånade lillasysters pyttelilla dator, som jag nu kan lämna tillbaka igen då min stooora kärlek (?) är här igen!



                   Provade klänning inför nyår... ser ut som ett streck, utan bröst. Sanning. 
                   Fast det blev inte långklänning i slutändan. Inte tiara heller, but I lovez.

 
Plockar fram låååångt hår och går crazy. Har inte börjat använda än. Men börjat tupera.... ; ) 
 

 
Och sen blev det nyårsafton! Trerätters och mys och grannarnas fyrverkerier, hos Hanna & familjen! ♥
(även kallat snusk-årsafton 2012.... ^^)


Viggo med sitt nya DS (julklapp från mamma & pappa) och en massa coola drakar från mig! : ) 





                                 Lillasyster och jag var oväntat matchiga! Hahaha! ♥



   Sen blev det som sagt en sväng ut för att titta på grannarnas fyrverkerier, skåla i bubbel, nyårskyss,
                  och Viggo bjöd på Gangnam style på gatan. Wonderful! ♥ Wop! Wop wop wop!
 

                                                  Nytt år, samma gamla katt; 


Och nu tror jag fanimej att vi är ikapp! WOHOO!!
Seså, kolla mitt videoklipp här nedanför nu! : P

  

Postat av: Patrik

Massa fint hår och lockar, borde gå att få ihop en frisyr till sommaren :)

Svar: Tack : )

Ja, det är upp till mig.. om man säger så... aaarghhh... : P
Ida

2013-01-04 @ 23:43:34
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Eve

Försök ha det som mål i år? Att kunna gå utan peruk kanske i slutet av året. :)

Tänkte att jag styr upp värsta nyårsfesten nästa år. Finklänningar och trerätters. Då kommer ni alla! :)


Svar: Jaaaa, det är så himla svåååårt bara, allra helst skulle jag vilja kunna gå utan i sommar, om det blir varmt... att kunna välja mellan peruk och en frisyr där under... : )
ÅH VAD ROLIGT! Nyårsbaaaal lixom! Jag vill! Fast fan, jag som sa till Niklas att nästa år är vi hos honom eftersom han varit här tre år i rad.... äh vi får se, jag tycker det låter som en jättebra idé iaf! ♥
Ida

2013-01-05 @ 12:00:52
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Petra

Vi hejar på dig! Ett tips är silicatabletter. Finns på willys för 30 spänn ungefär, jag köpte i somras när jag tyckte att frisören klippt allt för mycket...
Btw så kommer jag ihåg att du hade en massa tiaror och ängelvingar. Tror du hade ett helt galleri med dem på lunar : )

Svar: Tack! : ) Hur tycker du att de funkar, jag har ju hört så mycket om att det INTE finns nåt som får håret att växa snabbare. Blir det friskare och tjockare, eller...? Har fått ricinolja av en kompis som man smörjer in i hårbotten och har även börjat köra med balsammetoden, så håret känns inte lika torrt och "livlöst" - fast vad spelar det för roll egentligen när jag aldrig visar det för någon, typ... ^^ Äh, det känns bra. Och det gör mina lockar ännu lockigare, haha! (Platta Håret AB här hemma) Åt silicatabletter när jag var yngre, man kan ju inte förlora nåt på det iaf ; )

Jaaa, jag har massor med tiaror! Vingar har jag en del men inte så jättemånga, kanske 5-6 par eller nåt? Jag hade bilder på mina tiaror och mina Nemoprylar på Lunar, hihi, så du minns helt rätt ; )
Ida

2013-01-05 @ 12:04:47
Postat av: Miko.TaMpEr

I don't understand anything but at least I can look at the photos :3

I absolutely love your drawings. You're really talented :)
The dresses you're wearing are so nice. Especially the red/black one. I've got a similiar one to yours for prom :')

I hope you had a good year and this one will be even better for you! A bit late Happy New Year! :)

xx

Svar: Thank you! : ) I've had it for almost two years now but this was the first time actually wearing it! Glad it still fits... ^^


When is prom? I would love to see photos of that! ♥ Oh, and thank you again... for the comment about the drawing... : )


Happy new year to you too! Hugs!
Ida

2013-01-05 @ 16:40:47
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Petra

Alltså, det funkade nog helt okej, jag tyckte iallafall att håret växte fortare, och kanske blev lite mer tåligt. Jag har ganska starka naglar innan men jag tyckte nog att de växte lite snabbare och var lite starkare. Jag tycker det är jobbigt att hålla på med håret egentligen, men jag bara måste platta håret, har annars väldigt lockigt (och rött) hår. Annars funderade jag på ricinolja men som sagt, vem har orken?

Svar: Ålrajt : D Jag har också väldigt starka naglar... så om man kunde styra upp ALL näring i håret istället skulle det ju vara superbra! : P
Ida

2013-01-05 @ 17:48:38
Postat av: MikoTaMpEr

Wow really? This is awesome! I wish I still could fit in clothes I have for more than 2 years (well I still fit to some of them but some are too big and the other too small).

It's on 7th February :) It's not mine (I still have to wait 4 more years haha) but most of my class is going so I decided to go too. I'll be taking my camera there so there will be some photos up on my blog after the prom. I'm so looking forward to it!

No problem, anytime! :)
Hugs xx

2013-01-10 @ 20:20:47
URL: http://witchtaranee.blog.cz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0