"Det ska vaaaa gamla låtar!" ♪ ♫

 
 
Solsken idag! Piggnade till med Spotify imorse, med låtar från vårshowen vi hade 2011.
Fan vad fort tiden går! Då hade vi 50-/60-talsshow och man får ju omedelbara vårkänslor
av de flesta av låtarna! : )  Vill ni också lyssna lite? Kika in här;

                       

   ♥   ♥   ♥ 

Jaaaaaochsågickvividaremedvåraliv, och nu är det den 18:e januari 2013. Lalala. Gick ner på stan i
SOLEN och träffade Hanna, Thessan (med sovande bebis) & Eve & Källa på Wendy's. Kaffedags! 
Källa blir 8 månader idag och jag och min karl blir 25 månader. Hurraaa! 


Thessan avvek först för dagishämtning, sen Hanna av samma anledning - som vi hoppades på skulle komma
tillbaka men det gjorde hon ICKE! Eve & jag gick hem till henne, och jag & Källa körde lite dans i vardagsrummet
men sedan var det dags för även MIG att gå hem. Med en mellanlandning på Lidl för att köpa lite jox. Åt lunch
klockan halv fem ( ! ) strax innan jag hungerdog. Nu väntar jag på besked från lillasyster om hon har tid att åka
ner och hälsa på alldeles nya Mollybebisen med mig ikväll! Annars hade jag ju kunnat gå ner, om jag nu är sugen
/ har ORK att gå ner på stan EN GÅNG TILL idag. Men min kropp är fan helt lam. Skakis och svag som fan.
Annars har jag väl tid typ om en vecka... nästa torsdag... långt kvar! Så hoppas ju såklart allra mest på ikväll... : ) 
 


Min soffhörna. KAN innehålla spår av paljettkuddar.... 
 
 

Postat av: Carro Blomqvist

åh vilka fina kuddar!

Svar: Very bling-bling! : ) Tack!
Ida

2013-01-21 @ 13:36:49
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0