Frost.

Min helg ligger (låg) denna vecka torsdag & fredag eftersom jag jobbar lördag & söndag.
Men nu har schemat raserat eftersom en kollega blivit sjuk, så nu måste jag jobba resten
av veckan. Alltså blev/blir det tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag. Halvtid? Jag? Va?

INTE BRA! Men annars får kollega 2, som är frisk, jobba helt ENSAM torsdag & fredag.
Och hur logiskt är DET? Så. Inte. Hållbart. Så. INTE. Hållbart. 

: ( 

 

För att raskt hoppa över till något trevligare så kan jag ju meddela att det är SKITFINT väder ute,
soligt och frostigt (alltså okej nu är det ju kolsvart men det har varit sol hela dagen!!) och det är
vackert att man typ tappar andan! (Lite för att det är så kallt så lungorna går sönder, också.)
Underbart! Ville stanna och fota hela vägen till jobbet / på väg hem på lunch men det har man ju 
inte TID med. (okej bara lite) Ville ta med systemkameran och bara gå loss på allt fint glitter. Lycka!



                   På väg hem för lunch.....                                ....och hemma i soffan, på lunch.....

Ja ungefär sådär roligt kan man ha med en mobilkamera, på språng! 
 
Är även väldigt lycklig över andra saker. Typ på kärleksfronten. Sådär så att det pirrar i en. 
Ser fram emot att sjunga och öva inför vårshowen... undrar redan vad vi kommer att ha för scenkläder
och hjärnan är i full gång med tankar... spännande! Och så ser jag jättemycket fram emot NÄSTA
projekt också, alltså  2 0 1 4, som är långt bort men ändå alldeels runt hörnet!!! Iiihhhhh! : D 

Hoppsan, nu glömde jag posta det här, glor ju på Mia Skäringer på fyran! Hon är så fiiiin!
Kanske dags att fixa lite middag nu såhär i reklampausen....
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0