Lighter days.

Måndag.
Ledig. 
Tvättar.
Grinar till Extreme Home Makeover.
Som vilken ledig dag som helst.

Sen tänkte jag höra av mig till Laura, så kanske vi hinner ses en sväng ikväll!
Imorgon jobb igen, och onsdag, men sen är det lite längre ledigt och det blir
nog lite tågåkning och älsklingsträff i helgen. LÄNGTAR! ♥


Ser fram emot att kanske spela in lite mer sång om vi har tid. Om rösten vill.
Den vill så mycket mer nu. Som jag skrev förut, det har börjat kännas bättre i stämbanden.
Märker det när jag sjunger här hemma. Men märker också att rösten är lite ostyrig, vilket kanske
inte är så konstigt när man har fått lov att sjunga på ett helt annat sätt i 2½ år. Har fått jobba hårt
för att kunna sjunga så normalt som möjligt, så nu är det svajjigt på stämbanden fast på ett helt annat
sätt! För nu behöver jag inte jobba lika hårt längre. Så nu måste jag hitta tillbaka lite. Men det känns
så himla himla himla bra att det börjar gå åt rätt håll med halsen. Såååå tacksam.  

♪ ♫ 


Igår var det inte kolsvart ute klockan 16.
Sånt känns ju också bra.
Att det börjar bli ljusare. Äntligen.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0