Sortera ut julen.

Och nu vill jag ju VERKLIGEN byta tillbaka headern, så jag slipper ha tomteluva.
MEN, då var det det här med alla 32.200 bilderna som inte är sorterade...
DÄR NÅGONSTANS bland alla de bilderna ligger mina header-bilder som
jag måste ladda in igen... 

Lyckan.

  
 
 
 
Eller rota i bloggarkivet, men det brukar ju också ta typ fyratusen år.
 
 
GÖRA NYTT?



Postat av: Patrik

4000 år är inte så lång tid, i alla fall inte med tanke på hur länge Dinoosaurusen sovit som är med på bild i förra inlägget :) Fast det skulle bli rätt tråkigt om du inte uppdaterade bloggen under den tiden...

Om det går snabbare att bygga en ny header kanske det är en bra idé att göra så istället för att leta.

Svar: Haha! Sant!

....vi får se hur det blir med den saken.... ^^
Ida

2013-01-22 @ 22:19:47
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0