Tick tock tick tock...

Har suttit nu i flera TIMMAR och försökt få ihop bilder till "bildspel 2012"!! TIMMAR!
Har kört via bloggen eftersom det är omöjligt att få ihop det från mappen med alla bilder.
Hahahaha. Craaaazy. Nu ska jag komplettera lite och tömma mobilen på bilder från jul och sådär.
Har jag ens fotat något? Det visar sig... sen tar det väl några timmar att få ihop bildspelet också.
Ja ni lär ju märka när jag blir klar..... pheeew.... ♥ : ) 
 

Postat av: Patrik

Väntar nyfiket :)

Svar: Fler timmar... märker att LJUDET inte fungerar... fixar det.... märker att allt ser jävligt pixligt ut..... blir ledsen.... men vad ska man göra? Det kommer nog... snart.... ; D
Ida

2013-01-04 @ 19:03:03
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Vilket tålamod du har... till skillnad mot mig, när jag bloggar så tar det några minuter från tanke till publicerat inlägg. Fast så är ju inte min blogg lika fantastiskt bra som din :)

Lite pixlar och så gör inte så mycket. Är säker på att det blir riktigt bra ändå.


Svar: Håller på med ett bildspel i Windows moviemaker... det tar sin tid!! Och så blir det inte lika fint som jag vill. Muäh.. ^^
Ida

2013-01-04 @ 19:42:27
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0