Totalt kaos! *smiling though*

Tänk vad lyxigt det känns helt plötsligt, att kunna ställa sig vid datorn. Det som förut var en självklarhet
och nåt jag gjorde lite för mycket. Det har varit lite nyttigt att vara utan ett tag för jag har fått mer gjort
runtomkring mig. Och jag har lärt mig att jag måste TA HAND om datorn också. Att den lixom inte är
odödlig. Sedan jag upptäckte igår att allt fanns kvar - efter att nästan ha brutit ihop lite - så har jag 
verkligen förstått värdet av allt jag samlat på mig. Och att jag måste vara mer noggrann med att fixa
backup och sådär. 

Har precis kollat igenom Mia's år på hennes blogg och bara ler! Vill göra mitt eget inlägg, fast gärna
i bildspel som förra året. Men då måste jag, som sagt, gå igenom de där 32.000 bilderna och leta...
Hahaha! Känns helt galet fast ändå så jävla bra! Totalt kaos. Fast de ligger inte helt hullerombuller, 
de ligger faktiskt månad för månad - såg det ut som - men blandat hejvilt ändå. Flera år i rad och
alla månader utspridda. Med helt nya namn. Hahaha. 

Jag är ju ledig till på tisdag och har inte råd att åka till min kille, så... tid finns ju....... 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0