Blandad kompott.

Jag märkte att jag fortfarande ligger lite efter med foton. Det blev ju så konstigt efter Bella. Kände inte riktigt
för att "leva som vanligt" så det blev inte så mycket fotat även om jag FÖRSÖKTE vara mitt vanliga jag.
Men sen började jag fota, men inte ladda upp. Så. Jag tar lite här.

Förra lördagen, dvs för tio dagar sedan, var vi ute hos kollegan Madde i Hummelsta och hade lite "avskedsmiddag"
(nu är hon mammaledig) och drack vin och sådär. Mysigt, trevligt, och åååh vad fint hon bor! 


Så, det var den lördagen det. Fortsätter att slänga in helt random bilder hejvilt. 

 
Nu är det jag som sover med lilldjuret.....

 
Såhär såg jag ut i fredags när jag försökte styra upp kläder till lördagens temakalas! : P
(Det blev ju givetvis LÅNGHÅRIGT då, inte har ni väl sett några pirater i page? Frisörsalong at sea? Näehh...)

 
Här har ni ingredienserna till världens godaste macka. Kallrökt lax, tomat, röd paprika och rödlök
Plus baguette och massor av färskost. De hade fortfarande bra pris på laxen på Ica så jag ska äta det ikväll!
Bilden är dock från förra veckan. 

Och på tal om Ica, och på tal om den snygga tallriken som maten ligger på här, så köpte jag nya tallrikar
idag, på Ica. Jag skulle köpa en sak - mjölk! Men så hade de REA. På tallrikar som jag vill ha. Och då var
det ju lixom inget snack om saken. Kolla in de här fina ljusturkosa middagstallrikarna, nu 10:- styck! Mmm. ♥

 
De är faktiskt lite ljusare än vad bilden visar, och nästan lite åt det mintgröna hållet. Supersnygga!



Här ligger jag på köksgolvet och är lite småfull, fredags kväll. Hehehe.

Ja men det får väl räcka för nuet, nu är klockan halv nio, jag ska fixa lite kääääk, och sen vill jag bara meddela
att det är FEM arbetsdagar kvar och sen har jag semeeeesteeeeer! ♥ Tjohomo! Har längtat i typ 48 veckor! 
 

Postat av: Sara

Åh så fin och god maten ser ut! :)

2013-07-10 @ 13:04:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0