Dansbandsveckan i Malung 2013 - DEL 3.

Sådärja, på plats utanför stuga nr 4 för mer festande, dans & sång! 

      
     


                   Neeej, Hanna visar inte hela skrevet, det är en hand som kommer farandes.... hahaha!

 
Söndagmorgon!! Vi sov (bara?) till klockan 10:40 och sedan blev det ännu en utomhusfrukost följd av solning.
 

                        Försökte få med alla oss fyra på bilden! Det gick ganska bra! ; ) 
                         (med en fluga på benet och en halv godisnapp på troskanten)



Sen efter lite städning så var det dags att åka hemåt igen! Buhu! Alldeles för tidigt! ^^ SUVERÄÄÄN HELG! ♥



     



Mia ville att vi skulle åka till ett fik i Norberg som hon gillar, so we did! Det var toppen! Och vilket mysigt ställe!

 
Vet ni vad? Det där var SISTA bilden! Äntligen får jag gå och lägga mig! Klockan är kvart över två och jag har 
pysslat med foton på Facebook och här i flera timmar nu. Typ 5? Samt gått igenom alla filmklipp som ska
klippas ihop. MEN INTE INATT. Nu ska jag sova. 

Tack för en underbar helg, Lina, Mia & Hanna - och alla andra som vi festat, sjungit och dansat med! ♥
Film kommer, som sagt! : ) 
 
Förresten är jag ruggigt förkyld och har varit det hela helgen. Fuck, lixom, men det har gått bra ändå!
Hoppas jag inte smittat ner mina kära helgsambos. Nu här hemma har jag snorat som fasen!
Ut med allt, ba!
 

Postat av: Patrik

Ser ut som att ni hade en riktigt bra helg :)

2013-07-22 @ 07:20:12
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mia

Tack själv underbara du för en grym helg!'
Får gärna skicka filmen när vi dansar i ring , den vore kul att ha :)
Puss o kram! <3

Svar: Det ska jag göra!! :) Det blev 47 klipp så har lite att dona med sen... :) Två klipp från dansen, kan skicka båda om det inte är för stort! :)
Ida

2013-07-22 @ 10:57:49
URL: http://justmia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0