Det var en fin dag utanför jobbet...

Varmaste & finaste dagen på länge (INGA moln åt nåt håll, lixom) och minst 26 grader i skuggan,
och så har man stått INNE i 8,5 timmar på jobbet lixom. PEPP. Efter jobbet blev det dock utomhushäng,
med hamburgergrillning hos Hanna, Daniel, Leo & Viggo. Det där poolpartyt lät lockande, men någon annan
gång kanske? Var som helst! : ) Kom nyss hem, och på vägen hem blev jag uppraggad (jag är inte svår!) 
av en helt sjukt kelig katt här nära mitt hus. Den kom på trottoaren, sa kurr & mjau och gick rakt fram och
började gosa och spinna. HALLÅ. Ida; såld. Helt underbar. Sådär ska en katt vara. Den strök sig mot mig
och ville gosa jättelänge, lade sig på rygg på marken och lät mig klappa på fina vita magen, och ställde
sig i mitt knä när jag satt ner och när jag lyfte upp henne så bara åmade hon sig av gos och mys.
Jag blev helt kär och började nästan grina. Kattsaknaden är enorm. Det var svårt att skiljas åt...

               
 
Fan jag vill inte ta sömntablett ikväll för jag blir så konstig, det känns som om man är LITE LITE medvetslös
hela dagen efter också! Okej, det lät kanske lite överdrivet, men på riktigt.... lite efter, eller som att man har lite
minnesluckor eller liknande. lite dum i huvudet. Men jag är så rädd att inte få sova alls, annars. Ska ju jobba
imorgon så sömnen känns rätt relevant. Eller hur mycket kamomillté ska jag dricka för att kompensera? ^^
 
 

Postat av: Lilly

Awh. <3

2013-07-14 @ 01:49:54
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/
Postat av: Patrik

Trist att missa det fina vädret på grund av jobb, men det är väl bara att hoppas att det blir riktigt fint väder när du är ledig också. Mysig katt, jag tror katter känner hur man mår, även om man inte säger något. Så den katten kände nog att kattsaknaden var stor.

2013-07-14 @ 10:03:31
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0