Halvrosa.


 
Ja, hmm, man kanske skulle ta och snygga till naglarna lite innan jobbet imorgon....
Dvs nu. Stå i kassan hela dagen med det här slarvet! Näeh! Nån måtta får det väl vara!
Hade det varit svart hade det ju åtminstone varit rock'n'roll, this is just awful. ^^

Har för övrigt haft en jättebra dag idag! Massa utomhus! Wooonderful, vädret har varit toppen. 
Kör bilder från igår och idag, sen nångång, nu har jag inte ork. Nä. Är bjuden på poolparty imorgon
efter jobbet men vi får se om det blir av. Vet varken om jag orkar, eller hur jag isåfall kommer dit!
Vet inte om Mia var på! Sen är det ju jobb söndag också. Hej och hå. Men efter onsdag, då jäklar
är det efterlängtad semester! Tjohomo!

Godnatt ♥

(...och heja heja världens bästa kille som giggar i Tyskland ikväll och imorgon!) 
  

Postat av: Lilly

Alltså jag hinner aldrig måla naglarna längre. Haha. Men jag älskar rosa nagellack. :D

Svar: Förstår det! Haha! Ja så länge det sitter där det ska, så är det fint..... : )
Ida

2013-07-13 @ 11:20:35
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0