"Känner ni er fit:a nu då?" ^^ / Kajan

Efter jobbet så tog jag tillvara på både den fina kvällen och den energin jag hade kvar, och stack ut i Fagerskogen
på en skön powerwalk! Nice. Det är ju så himla lättillgängligt så jag borde VILL göra det mycket oftare! : ) 



Okej jag var snyggare än bilden visar, jag har ju asheta träningstights på mig! Plus-minus:ar med o-snygga skor.
 
 
I elljusspåret är skogen tätare än såhär, det här är bara en liten dunge innan man kommit dit. 



       Mun-mot-mun-metoden! Hehe...                             Fusk-fit!! Hahaha. Jag är så lam. Egentligen. 
 
Men eftersom jag uppenbarligen lurar så många att jag ÄR vältränad så verkar det ju inte se helt dumt ut?
Jag har typ NOLL muskler och NOLL näring i kroppen, så jävla unhealthy som man kan bli. Men jag vill ändra
på det. Så hoppas jag att jag får en snygg stark kropp och att det - av sig självt - växer ut långt hår på skallen
och en massa nya tatueringar på armarna, bra va? Eller? Mohaha. Puss puss på det.

Imorgon ska jag tvätta.
   

Postat av: Lilly

Bra att du kan peppa dig själv till sånt här. :) Powerwalkar du bara eller ska du börja med styrketräning med? Funderar på att börja powerwalka sen till killens jobb när jag nu väl blir frisk igen....

Svar: Tack så mycket! Jag är oftast alldeles för lat.. Inga planer på att gå på gym iallafall, isåfall kommer jag träna hemma. Förut körde jag Zumba och det passar mig jättebra. Fast jag skulle nog egentligen behöva gå och få riktigt bra träning för ryggen och nacken/axlarna, jag skulle behöva veta VAD och HUR jag ska träna det så det blir bra. Annars så går jag överallt, eftersom jag inte har körkort och cykeln har blivit punkterad... för 4 ÅR SEDAN. Hahaha. Ska fixa den någon gång... typ... Sen i höst blir det förhoppningsvis lite showträning igen.. : )
Ida

2013-07-04 @ 10:35:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: S.

Det är bra att göra ett försök, särskilt viktigt nu i sorg, att kunna må bra över någonting åtminstone! Heja!

Svar: Tack snälla :D
Ida

2013-07-04 @ 13:45:51
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0