Måndag, still company.

Hey, I'm alive, etc. Min älskling är här, och igår var vi ute på lite kvällsäventyr. ♥
Kommer bilder ochsånt där sen. 

Idag ska vi försöka låna cyklar så vi kan ta oss ut till minneslunden där mamma ligger,
och sen till djurkyrkogården/lunden som ligger ganska nära. Där ligger min lilla Bella nu.
Det är så konstigt för det känns nästan bara som om jag har lite semester ifrån henne.
Som att hon snart ska komma tillbaka. 

Ifall jag inte grinar ihjäl mig där borta så ses vi här i bloggen sen.





Postat av: Storasyster Annie

Ta det lugnt på vägarna, och hälsa mamma, Hanna-Sofia och Bella från mig <3

2013-07-08 @ 14:27:42
Postat av: Lilly

Awh. <3 Tycker så fruktansvärt synd om dig.

2013-07-08 @ 17:51:07
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0