Ove who?

Tabletten som låg bredvid tangentbordet hela natten ligger nu i min mage.
Nu ska jag hoppa i säng med en man som heter Ove! Det ni.... ^^

            
 

Postat av: Vesna

Den boken är så himla bra!

Svar: So far so good! Fast den blev sorglig redan i kapitel två eller tre, det ville ju inte jag! ^^
Ida

2013-07-03 @ 09:26:49
Postat av: Maria

Ja, jag gillar också den boken. Du har väl hittat Backmans blogg? Han är störtskön!

Du har rätt, jag kanske skulle börja blogga igen. Det kliar faktiskt i fingrarna...

Svar: Hihi, jadå, bloggen hittade jag först för ett bra tag sedan och nu var det dags för boken! Hittade den på Maxi's pocketrea. So far so good!
Jaaa, do it : )
Ida

2013-07-03 @ 15:43:02
Postat av: Vesna

Men den rolig också, bitvis :)

Svar: Ja sättet han skriver på är skitbra : D
Ida

2013-07-04 @ 09:27:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0