Ove.

Det blev supermegasnabb middag här framför skärmen nyss, och samtidigt slängde jag ihop lite
matlåda till imorgon. Och sen imorgon kväll hade jag ju helst velat att HAN skulle komma hit eller att
JAG skulle åka dit, men att jag skulle sticka iväg passar inte alls bra just nu! Har lite saker jag måste
göra, och framförallt förbereda inför helgens resa! Weee, ser fram emot det jättemycket! *upptummar*
Så, jag vet inte när vi ses nästa gång. I don't like that. Tycker inte om när det blir långt emellan gångerna!

Nu ska jag duscha tror jag, fastän klockan är över midnatt, sen ska jag dyka ner i sängen med Ove!
Jaaaa, boken "En man som heter Ove", förstås. Och gråta ohämmat. Vadå "ROLIGASTE BOKEN"?
Sure, den är jätterolig OCKSÅ, och Fredrik skriver helt fantastiskt bra men iiiiiiiingenstans stod det att
man skulle ligga och gråta och hulka och snora och att kudden skulle bli så blöt att det blev ännu svårare
att somna än det redan var. Det stod ingenstans.

Tack Fredrik.
 


                    Hemma på balkonglunch:                            Hemma på efterjobbetkaffe hos Hanna:

 
Jag letade efter en GUVL prickig kjol men jag hittade... nästan det... och lite plusmeny..... ^^
 
Det ska ju för fan vara GANG-OUTFITS I HELGEN! I tell ya. Oh yäh. I told ya. 
 

Postat av: Ida

Åh Ida ditt (mitt) sleeping pill drunk ass! SOV NUUUUV :)

2013-07-17 @ 00:23:13
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Maria

Skönt att se att det inte bara är jag som bölar till den boken...*snörvel*

Svar: Nej eller hur, varför stod inte DET på baksidan? DU KOMMER GRÅTA SOM ETT LITET JÄVLA BARN! Nänä!
Ida

2013-07-21 @ 19:06:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0